25 Yıllık Yeni Agito'ya Hoş Geldiniz!

Agito CEO’su Mutlu Uğursal; “2023 yılına 25 yıllık yepyeni bir şirket olarak giriyoruz.”

Best Dergisi, Özel Röportaj
December 28, 2022

Agito’nun marka dönüşüm hikayesi nasıl başladı?

2022, bizim adımıza her anlamda çok önemli bir yıl oldu. Bu sene, sigorta sektörünün dijital dönüşüm sürecine öncülük etme vizyonuyla sürdürdüğümüz bu serüvende, 25. yılımızı başarıyla tamamladık. Çeyrek asırlık bir şirket olmanın gururuyla, bu yılı dönüşüm yılı ilan ettik.

Değişen logomuz ve renklerimiz, şirket içerisinde devam eden dönüşüm vizyonunun küçük bir parçası. Dünya hızla dijitalleşiyor, sigorta sektörü dönüşüyor ve Agito her geçen gün daha da büyüyor. Biz de değişen dünya standartlarıyla uyumlu ve Türkiye sigorta sektörünün dönüşümüne öncülük eden bir şirket olarak, istikrarlı bir şekilde büyümeye devam ediyoruz. Bu dinamik ekosistemde lider konumumuzu yıllardır koruyabilmemizi sağlayan ve ana temamız olan dönüşüm ve hızdan ilham aldık.

Ancak, bu değişim sadece bizimle ilgili değil. Dönüşüm sürecinin merkezinde yatan ana neden, her zaman önceliğimiz olan müşterilerimiz. Bu bakış açısıyla değerlendirdiğimizde, Agito’nun eski görsel dünyasının ve sektörde yarattığı hissiyatın, gelişen vizyonumuzla  paralel olarak değişmesi gerektiğini düşündük. Marka dönüşümü projesi üzerinde çalışırken, müşterilerimize her zaman daha fazla değer katmaya ve daha iyi kullanıcı deneyimi yaratmaya odaklandık. Hem yenilenen ürünlerimiz hem de yeni marka yüzümüz, hayal ettiğimiz geleceğin sigortacılığı ile bütünleşmemizi sağlıyor.

Çeyrek asırlık bir şirket olmanın gururuyla, bu yılı dönüşüm yılı ilan ettik.

Bu değişim sürecinde ilham kaynağınız ne oldu? 

Tüm marka varlıklarımızı tasarlarken, dönüşümü yakalamaya çalışmak yerine, gelecekle bütünleşme vizyonumuzdan ilham aldık. Sektörün lider teknoloji partneri olarak, insurtech’in dönüştürücü etkisini aktarırken tasarımın da gücünü kullanmak istedik. Yeni markamızın Agito'yu Agito yapan birçok özelliği dengeli bir şekilde yansıtabilmesi için detaylı bir çalışma yaptık.

Modüler logo tasarımımızın; müşterilere sunduğumuz zengin ürün portföyünü, bu ürünlerin modüler altyapısını ve Agito’nun fonksiyonalitesini başarılı bir şekilde yansıttığına inanıyoruz.

Agito olarak, global hedef kitlemiz hızla büyüyor. Dinamik renk paletimizi de, bu çok ulusluluk ve farklı pazarlara kolay uyum sağlayabilme yeteneğimizden yola çıkarak oluşturduk.

Web sitemizi ise daha iyi ve şeffaf kullanıcı deneyimi için tamamen değiştirdik ve yeni marka vizyonumuzu yansıtmasını istedik.

Agito olarak 2023 hedefleriniz neler?

2023 yılına 25 yıllık yepyeni bir şirket olarak giriyoruz. Bu yıl yakaladığımız ivmeyi ve tüm başarılarımızı önümüzdeki sene de artarak sürdürmeyi planlıyoruz. Devam eden dijital dönüşüm projesi ile müşterilerimize global standartlarda, en güncel teknolojilerle ve sürdürülebilir hizmet sunabilmek için tüm ürünlerimizi iyileştiriyoruz. Bu kapsamda yaptığımız Elementer Sigorta yatırımlarına, önümüzdeki sene de devam edeceğiz.

 

Daha önce de belirttiğim gibi, değişen dünyayı ve global sigorta sektörünün dijitalleşme sürecini çok yakından takip ediyoruz. İş ortaklarımız arasında yer alan Gartner ve Celent gibi uluslararası teknoloji araştırma şirketlerinden düzenli olarak danışmanlık alıyoruz. Bu yıl da dahil olmak üzere 5. kez araştırmalarında yer almaya hak kazandığımız bu şirketlerin yönlendirmeleri ile kendimizi sürekli geliştirmeye devam edeceğiz. 

Benzer Yazılar

AGITO UPDATE
SİGORTA SEKTÖRÜ
DİJİTAL DÖNÜŞÜM
Sigorta Sektörü Agito ile Dijital İvmeyi Yakalıyor
Devamını oku
AGITO UPDATE
BAŞARI HİKAYESİ
SİGORTA SEKTÖRÜ
Başarı Hikayesi - Garanti BBVA Emeklilik
Devamını oku
AGITO UPDATE
Agito ile Tanışın, Sigortacılıkta Dijital İvmeyi Yakalayın! - Yeni Video Yayında
Devamını oku
Dijital dönüşümün ilk
adımını birlikte atalım.